2019. sze 26.

Ajánló helyett

írta: erasto
Ajánló helyett

Íme, elérkezett ez az idő is! Nem gondoltam volna, hogy külön blogot fogok kezdeni, de végül ez lett a legjobb megoldás. Mostantól annyiban fog változni a helyzet, hogy a hosszabb ajánlók jönnek ide, míg az ezeket figyelmetekbe ajánló-, illetve rövid posztok mennek a Facebookra!
Mindig is szerettem a filmeket, aztán Esztergomban, a főiskolán beléjük szerelmesedtem! Az egyik választott szakom a filmterjesztő lett, így hivatalosan, iskolai keretek között néztünk filmet - sokat, nagyon sokat... Voltak rosszak, jók, és zseniálisak! Azóta talán kicsit máshogy tekintek a mozira: ha van értelme, akkor érdekel a történelmi háttér, pszichológiai vetület, a körülmények, stb...
Mostanában eljutottam odáig, hogy egy filmet egyelőre csak egyszer nézek meg, mivel annyi, de annyi kincs van a világon, hogy sajnálom az időt az újrázásra... Ezert igyekszem beszerezni eredetiben azokat, amik nagyon tetszettek, hogy majd később - akár évek múlva - csak levegyem a polcról és már élvezhessem is a mesterművet.
Ezek mellett a sorozatok nagy fogyasztója is lettem az elmúlt években, így én is abban a dilemmában vagyok, mint sokan mások: vajon egy jó, minőségi sorozatban mélyüljek el, ahol van idő karakterizálni, vagy egy remek filmet, ami feszesebb...
Aztán az utóbbi időben egyre több visszajelzést kaptam, mennyire szeretitek az ajánlóimat! Ezen felbuzdulva hoztam létre ezt az oldalt:
Nem hétköznapi film- és sorozatélmények hétköznapi módon tálalva!
uj_logo.jpg
Szólj hozzá

ajánló PER10